donderdag 20 augustus 2009

GREENLAND!! WOOOH! and Arigatou Evento practice...

So whassuup!! Yesterday I stood up 7 o'clock and ran with Raymon 10 kilometers; to the sea and back. The Japanese sea is beautiful. No one was there, because it was so early in the morning. By the way, Ray and I try to run every day and do exercises to keep our body fit and clean. Yeah.

After that we went to a themepark in Arao, called Green Land! Don't ask me about the name, but it is an awesome place! We went with a big group of WCI members. Yesterday was awezmazing! Today we went to play games with schoolkids, elementary school first class. Was fun. Then we ate at a fancy restaurant. The fancy restaurant donated, kind of, the meal to the WCI. After that, Arigatou Evento practice! The event will be Saturday, so we have still time to practice with the new group.

After that we went to Grandma's house (the mother of Hiroshi-san), we had dinner there (still have a stomach ache, cause I ate to much) and then I did Japanese calligraphy with Hiromi-san for 2 hours. When I finished my last kanji, I went to Ray to show him my kanji. I looked at him and I knew something was wrong. And there was something wrong. His best friend just passed away in America. So he is emotional today. So am I. I don't feel like writing my blog. Or adding photo's. I will post the pictures of today and yesterday probably tomorrow. I am sorry. I am going to support Ray. Later.

Btw. Radha mausi, ik vind het echt tof dat u elke keer mijn blog leest! Enne wie is een lekker ding? Wees specifieker!! Doe iedereen de groeten!


###UPDATE!###


###VIDEOS AND PHOTOS!###




Wednesday! Running to the Arao Seashore with Ray 6.30 am














Breakfast: pancakes with Canadian Maple Syrup, ohw yeah!




Still Wednesday! Greenland!





I love Ultraman!



It is a Dinosaur Rollercoaster... AWESOMO!

We ALL love Ultraman! From left to right upper row: Nozomi (Japan), me (Holland), Synnove (Norway), Zuxin (China), Nao (Japan) and Choi (Korea)
Middle row; Birchu (Turkey), Asuka (Japan), Cherylin (Myanmar), Raymon (United States), Risa (Japan), Yuri (Japan)
Lower row; Tetsutarou (Japan) and Liz (Canada)











Solid Snake Style!








Haven't put the pedal to the metal for a looong time... So I enjoyed the karts!

During a 3d movie about ponies and dolphins in the clouds. I was the only one interested....

If I would describe Ray with a picture, this will be it. Yup, this is Raymon from the US alright!
KA~ME~HA~ME~~~HAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!


3 opmerkingen:

  1. oi! Ash,
    Specifieker.... dat gaat niet dan moet ik HAAR naam noemen.. kleine tip...happy birthday kalender....!
    Hey Ash ik mis je ..WIJ missen jouw..ik kan niet wachten dat je weer in NL ben. Ik weet voor jouw gaat het veel te snel.Ik heb het GEVOEL je ben weeeeeeken weg, daarom bel ik je okasaan in NL heel vaak op.
    Goed you are supporting Ray...hey needs you.
    But Ash live goes on....
    Okay vandaag.. HH 34C met boot aan de Elbe gevaren, aan kleine strand bruin(zwart) gebrandt terug gekommen. Mac gegeten en dan naar huis.
    Schrijf gauw !!!!
    Kusjes en knuffels van
    jouw obasan en ojisan uit HH xxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lal,
    Sorry dat ik de laatste dagen niet heb gereageerd. Ben heel druk geweest met alles en nog wat. Zijn gister de 20ste met Anil mamam, Darik, Kiran, Avinaash, Asray, Pa, Rohan en ik naar Drievliet geweest. Nin moest werken. Was leuk voor de jongens. Zijn van plan om nog een keer te gaan als jij en Nin ook gaan. Ash, is alles ok? Wat rot voor Ray. Zou je hem willen condoleren namens ons en hem ook veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd.
    Lal, leuke video's en foto's. Vind de video van de boolet train heel gaaf. Chong met z'n "something". Wel leuk. Bij ons is het rustig. Maandag de 24ste gaat Ro weer naar school en begin ik weer te werken. Ro mis je heel erg. Je krijg veel kusjes en knuffels van hem. De verlovingsfeest was heel gezellig, hebben jou ontzettend veel gemist. Vond het zielig voor Rohiet hij heeft jou het meest gemist. Hebben je felicitaties aan Divin en Mienakshi doorgegeven en ze danken je daarvoor. Lal, nog een weekje en dan ben je weer thuis. Kan niet wachten. Heb al tjiengha voor je gekocht om tieta tieta in massalla te maken. Met bhaat natuurlijk (kan ook ramen voor je maken). Wij kunnen niet wachten tot je er bent en bij jou zal de tijd veels te snel gaan. Besef ook dat je heel veel moeite zal hebben om iedereen achter te laten. Doe het rustig aan en bedenk dat als God het wil je je vrienden weer zal ontmoeten. De ervaringen en herinneringen samen zijn in ieder geval iets wat jullie delen. Lal, je ben elke dag in mijn gedachten en voor mij ben je niet snel genoeg thuis. Maar geniet nog van alles wat je gaat doen en zal zien. Je evento zaterdag is al een happening waar ik bij zou willen zijn. Hoop dat je een leuke en gezellige dag zult hebben. Hier is allles rustig, gaan zo naar nana en nani toe. Nani stuurt haar asierbaat en knuffels aan jou. Nana is een tand armer, hij heeft er nu nog maar zes. Wij gaan zo boodschappen doen en vanavond gaan pa en ik naar een bhatwaan van de zoon van een vriend van pa in Den Haag. Het is hier heel mooi weer. Pa heeft de party tent opgezet en daar zijn wij ook de hele dag. Lal, luister niet naar je ojisan, van die birthday calendar is niet de leukste maar van die van "Kevin likes girl..."die is leuker, haar lach enzo.
    Lal ga je vanavond weer schrijven moet nu weg. Pas goed op jezelf. Heel veel kusjes,knuffels brasas en bosies voor jou van ons allemaal.

    I L Y
    Je okasaan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I don't give a shit how amazing Japan is, you just missed out on the most assum intro kamp EVER! <3333
    Vet gave spellen, ENORM watergevecht, en iedereen in een goed humeur ondanks alle brakheid! Life's amazing man..
    Succes nog ffkes, en check je later!

    BeantwoordenVerwijderen