zondag 23 augustus 2009

Relaxed!

A very good afternoon to you! This day was sooo relaxed! Today was host family day. Together with Hiroshi-san, Hiromi-san, Tomo-kun and Raymon, I went to the mountains, high in the sky. I woke up with Zuxin singing Love me Tender of Elvis. How? Hiroshi-san was recording the Arigatou Evento from yesterday on DVD. I heard her singing with Tetsutarou on the saxophone. Then I heard Takashi on the shamisen and my own beatbox... I thought it was a nice dream, but it was the DVD. So the day started great!

And it only went better. We left the house, way to late, hopped in the car and started the 1 and an half hour of driving to the mountains. When we got there, we immediately started fishing. Hiroshi-san gave us all a fishing rod made of bamboo. Well actually, it was a piece of bamboo with a string attached to it. Ray joked around and started fishing in the fishing pond without any bait. Ten seconds later he got a fish, without bait! Unbelievable it was. The funny part is that he did the same thing 3 times over again; he caught 4 fishes without any bait... Or the fishes were really stupid or really hungry. I caught 3 fishes, 1 without bait. Stupid fish.






Ray and fishies!


Fishies!

Tomo-kun and Hiroshi-san with the fishies!

We handed our fish over to this guy who was going to cook the fishes for us. With our fishes dropped of, we had 1 hour of free time. We went to the river, which was pure mountain water, to swim and play and stuff. The water was ice cold! But when we all got used to the water temperature, the fun began. We joked around, had a lot of fun. The ground was only rocks and I wore flip flops, which means that I lost my flip flops (slippers) several times due to the streaming and hurted my toes many times.








Yeah!


After a refreshing time in the river, we went back to the restaurant and ate our fish.


Before


After
The fish was delicious. Hiromi-san brought also home made onigiri, raisin bread and other snacks. I think I gained some pounds today. With the fishes in our stomach, we headed out again to play in the ice cold mountain water. Ray and I dive bombed several times from cliffs into the water, we swam a little and went on a natural (!) water glide (glijbaan).

Tomo-kun looking for anything that lives in the river


Jump!

Jump Ray!!

What did Ray's face say to the water surface? SMACK!!



Around five o'clock we left the park and went to a onsen, a Japanese hot spring. Again, I was naked. Just like at the airport and in Nagasaki with the Hofnar and the Schoen. Only this time with Hiroshi-san, Tomo-kun and Ray Ray. After relaxing time in the hot spring we ate dinner. The restaurants system is called 'biking' in Japanese, which means that you reserve a table for one hour. And then you can eat as much as you want in that hour! Second time this day I gained some pounds...




Random picture. Don't ask

Then we headed home, with Tomo-kun knocked out in the car, Arigatou Evento cd playing, Ray knocked out with a full stomach and me energetic asking questions to Hiromi-san and Hiroshi-san about the Japanese language. An awesome day, in a relaxed way! 凄く楽しかった!

2 opmerkingen:

  1. Hey bhaizzz !

    Ff op de familie's account reageren, ik weet namelijk mijn eigen wachtwoord niet meer xD

    Maar okay. Zo werd ik vandaag wakker:
    *ring ring*
    'Hallo met Geeta Ramjiawan? ... Hey Ash!'
    Broeder Tuk: 'BHAII ! BHAII ! DIDI DIDI DIDI WAKKER WORDEN BHAI UIT JAPAN !'
    Pa: 'Nalini ! Opstaan, bhai aan de telefoon! Bhai aan de telefoon!!'
    Ik: Ja hoor, issie aan de andere kant van de wereld, maakt hij me nog op zo'n debiele manier wakker xD :D Ik mis je joh !

    Maar dat terzijde. Ik heb al lang niet gereageerd, sorry man! Ik hoorde van ma alle verhalen, en die pc van ons is even snel als nani in slowmotion. Maar nu heeft pa die laptop beschikbaar gesteld, dus ik kan je weer volop volgen (ookal is dat maar voor een week).

    Echt awesome al die shizzle die je koopt :D Owee als je niet door de douane mag, I'll kick their asses personally ;)Ik heb al je foto's gezien van al je blogs, en de mooiste is van Solid Snake in a box. .. Kan je die doos niet meenemen? xD

    Die natuur daar is echt mooi. Ik vind die foto's al rustgevend, laat staan als ik daar echt zou zijn. Was het water daar echt zo schoon? Niet eens een ronddrijvende pamper ofzo? Prachtig. En een water glijbaan, au naturel! Daar kan het Keerpunt niet tegenop hea :P
    Trouwens, zijn Japanse vissen echt zo dom, of is dat heldere water zo bedwelmend dat ze niet helder kunnen denken? Ik vind het geniaal, zonder aas vissen.

    Leuk man, naakt baden in een bad vol met andere naakte mannen. Tis maar wat je leuk vind :P Zou je hier in Nederland niet doen he, in het water met een dikke, zweterige, behaarde vent die Henk heet ofzo. :D

    And you gained some pounds? Coolz, over een paar dagen kan je sumoworstelen met ons :D ..Voor onze veiligheid hoef je dan niet zo'n string aan xD hahahahaha

    Maar goed, ik wilde nog even zeggen dat hier in Oranda alles goed gaat. Nana en Nani geven je hun ashirbaat. Ma, pa en Broeder Tuk ('Neemt bhai nou die Darkrai mee? Heeft ie die Darkrai?)doen de groeten. Oh, en ik ook. Because I'm also part of this family.
    Yeah, I am.
    Okay.
    Dus.
    Volgende week is ook Dolly mousi's trouwerij ensho. Verder moet ma morgen werken en Broeder Tuk naar school. Ik heb nog een week vakantie, mwuahahaha ! Shaam ke betuwa vraagt ook naar jou, dus je wordt hier volop gemist. Radha mousi weet ook hoe ze moet reageren enzo, dus van haar hoor je waarschijnlijk ook gauw wat meer. Verder weet volgens mij niemand hoe je dit moet doen, ookal hamer ik er al twee maanden op. Maar ik ga gewoon door met zeggen dat ze moeten reageren, Spread the word G !

    En de ijscoman was er vandaag. Ik verwachtte dat iemand met een baddoek om zijn middel naar beneden zou stormen en zou schreeuwen: 'AARDBEI, CHOCOLA EN HAZELNOOT!' Maarja, dat gebeurde niet, zelfs Rootje zei heel rustig:'Oh de ijscoman. Moet er iemand ijs?' Heel eng was dat, zo rustig de ijscoman meemaken. Hhahahahaha just kidding son !

    Ohja, Ajax staat 4e of 5e in de Eredivisie. Ze hebben gelijk gespeeld tegen Sparta. Ik weet niet of het je uberhaupt boeit, voetbal hier enzo, maar ik dacht: laat me het even zeggen. Met je voetbal hoofd. Want je voetbalt daar volgens mij echt elke dag :)

    Dit was weer een big-ass .. krabbel? reactie? response? wat het ook is, van mij. Ik wacht op je volgende blog !
    Zorg goed voor jezelf en geniet volop die laatste week!De groeten van iedereen hier, aan iedereen daar. (De rest zoals: bedank je hostfamilie, doekoe, blehblehbleh, hoor je allmaal van ma. Hhahaha)Je weet het zelluf, we love you !

    Aboeng, is goed. Nu heb ik pijn in me rug van het zolang stil zitten achter een pc. En ik heb honger (we hebben vandaag gebarbeque-ed) dus ff nog wat kanen.

    -XXX-
    Nien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lal,

    Ben je een beetje uitgerust?

    Lal, wat een mooi omgeving en wat een prachtig plaatsje om te vissen. Was de vis lekker?

    Geniet de komende week van alles wat je gaat doen. Je weet nooit wanneer je weer in Japan ben. Nog een weekje en dan begin dezelfde rompslomp weer.

    Maak er iets moois van. En blijf ajb foto's maken want dat is echt gaaf.

    Doe de groeten aan je hostfamilie en bedankt ze dat ze zo goed voor je zorgen. Goeie reis naar Hiroshima en ik hoor heel gauw van je. Kusje en knuffels aan al je vrienden en vriendinnen. Ook de staff.

    Pas op jezelf. Denk aan je.

    I L Y
    Je okasaan

    BeantwoordenVerwijderen